S’apropa el dia…

Volem recordar que l’any 1953 un grup de dones es van unir per acollir i allotjar a d’altres dones, sent aquest l’origen de tot el bagatge de la nostra Associació «in via».

Molts anys, moltes històries viscudes, moltes experiències i moltes persones han passat per «in via», ja sigui per ser ateses o bé per ajudar a fer-ho. Col·laboradors, professionals, persones voluntàries, hem fet un llarg camí on, ja no parlem de promocionar a la dona, sinó a la PERSONA VULNERABLE que «in via» acompanya en el seu procés vital de manera integral.

Sentim orgull de formar part de l’Associació «in via» es fa una bona feina i ara ha arribat el moment, el dia 10 celebrem els 60 ANYS !

Gràcies per ser-hi !

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *