L’activitat de l’Associació invia no para de créixer. L’entitat va atendre l’any passat 18.459 persones, un 8,5% més que el 2016, segons les dades que reflecteix la memòria 2017.

La gran majoria (15.786) de les persones ateses van rebre resposta a les seves consultes per via telefònica, mentre que 2.683 van rebre atenció presencial. D’aquestes últimes, la gran majoria han estat dones (un 70% del total) i persones adultes (un 71%), tot i que també s’han atès un nombre significatiu de joves (gairebé un 10%) i menors d’edat (més del 18%).

Pel que fa a la temàtica de les diferents consultes ateses presencialment a la seu de l’associació, en 330 casos (un 12%) es tractava de persones víctimes de violència.

La memòria recull altres dades sobre l’activitat de l’entitat, com el fet que durant el 2017 el Servei d’Atenció Integral a la Dona (SAID) ha acollit 148 persones en diferents habitatges socials i que s’han destinat més de 136.000 € en ajuts a 79 famílies en situació de vulnerabilitat, que s’han invertit en despeses com el pagament de lloguers o de diversos subministraments.

Pel que fa al Servei d’Atenció a la Família i la Infància (SAFI), ha atès durant l’any passat gairebé 1.000 casos en diferents programes d’acollida i acompanyament a les famílies, com el servei SOMIA, l’Espai Psicologia o el programa Ubuntu, mentre que el telèfon Infància Respon, que des del 1997 gestiona l’Associació invia amb conveni amb la Direcció general d’Atenció a la Infància i l’Adolescència, ha atès durant el 2017 15.786 trucades.

D’altra banda, 1.200 persones i 91 empreses han participat el 2017 dels diferents programes del Servei d’Inserció i Formació (SIF) per afavorir l’ocupabilitat i l’accés al mercat laboral. Els resultats són molt positius: 513 persones han trobat feina i s’han signat 839 contractes.